Veelgestelde Vragen

  • Levering en verzendkosten
  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Bestel je voor 12u ‘s middags dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen heb je het pakje de volgende dag in huis. Bestel je na 12u dan vertrekt je pakketje de volgende werkdag. Gepersonaliseerde artikelen worden verzonden binnen de 3 werkdagen na bestelling.
  • Kan ik mijn bestelling ophalen?
    Absoluut! Woon je in de buurt van Ninove en wil je je bestelling liever zelf ophalen? Dat kan! Kies de optie ophalen bij het bestellen en stuur ons een berichtje om af te spreken.
  • Hoe kan ik betalen?
    Betalen kan via Bancontact, iDeal of overschrijving.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Natuurlijk! Bij Raising Sprouts gaan we voor 100% klanttevredenheid. Wil je toch afzien van je aankoop? Stuur dan binnen 30 dagen na ontvangst even een mailtje naar [email protected] met je bestelnummer en de reden waarom je wil retourneren. Na contact met ons, verzend je het product (ongebruikt en in de ongeopende verpakking) terug. De retourkosten worden door jou betaald. Eens we het pakje hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug op je rekening. Enige uitzondering hierop zijn gepersonaliseerde artikelen, deze kunnen niet worden teruggenomen.
  • Kan ik een infosessie over wasbare luiers bijwonen?
    Zeker en vast! Ook al kunnen er momenteel geen live infosessies georganiseerd worden, we maken graag een digitale afspraak om al je vragen te beantwoorden. We tonen je alle beschikbare luiers en systemen en begeleiden je indien gewenst bij het samenstellen van een probeerpakket.

Heb je een vraag die hier niet beantwoord is? Aarzel dan niet om ze te stellen! Dit kan gemakkelijk via ons Contact formulier of via onze facebook pagina.